MOYA Presents - Edition IV: Adriaan Lokman, Cas van Deurssen, Elle van Baaren, Rick van Meel, Nase Pop, Jukka Mathijssen, Jeroen Koolhaas, Robbert de Goede

15 October - 17 December 2023
Overzicht

MOYA Presents is het dynamische paradepaardje van het MOYA (Museum of Young Art), dat de schijnwerpers richt op opkomende kunstenaars. In deze terugkerende expositie presenteert MOYA steeds weer een frisse selectie van veelbelovende talenten. Het museum heeft als missie jonge kunstenaars te ontdekken en te promoten, en MOYA Presents belichaamt deze inzet.

Dit unieke evenement evolueert voortdurend, waarbij elk nieuw seizoen nieuwe en gevestigde kunstenaars samenbrengt. MOYA Presents is daardoor een boeiende en gevarieerde ervaring voor bezoekers, die de geest van de hedendaagse jeugd vangt. De exposities behandelen uiteenlopende thema’s, van sociaal-politiek tot abstract, en omvatten verschillende kunstvormen, waaronder schilderijen, beeldhouwwerken, installaties en digitale kunst.

MOYA Presents is niet alleen een bron van inspiratie voor toekomstige kunstenaars, maar ook voor het nieuwsgierige publiek dat de kunst van de 21e eeuw wil begrijpen. Het is een eerbetoon aan de eindeloze mogelijkheden van creativiteit en herinnert ons eraan dat kunst altijd in beweging is en zichzelf blijft heruitvinden.